viernes, 6 de junio de 2008

me piden mas informacion desde francia

Dear Mr JAVIER,


You wrote to us regarding a complaint.

I acknowledge receipt of your e-mail sent via www.peugeot.com dated 5 June 2008 in which you inform me of your dissatisfaction .

Firstly, I would like to express how I regret this situation and the difficulties caused.

In order that we may reply as efficiently as possible to your request, please send me the following details:
- the telephone number where you can be contacted most easily,
- the chassis number (VIN) of the vehicle concerned (this can be found on the registration
document - it starts VF and consists of 17 characters).
- the date on which your vehicle was first registered.
- the name, address and telephone number of your Peugeot local dealership.
-your precise expectations from Autotmobiles Peugeot France on this matter.
-the reply of your local dealer.

Upon receipt of this information, a Customer Manager will deal with your request. He will contact you personally as soon as he has all the information required to provide the most appropriate response.

For your information, the address of the Customer Relations Department is :
Automobiles Peugeot
Service Relations Clientèle
Case 500 BP 0116
75761 Paris Cedex 16
France

Please include the original text in your reply (using the "reply" function). This will enable me to process your query more quickly.

Thank you for your trust.


Yours sincerely,

Lara Lxxxxxx
Customer Agent
Peugeot Customer Contact Centre


<===== Reçu de sur 2008-06-06-01.46..54.000000 ======>



info@peugeot.com escribió:
> Dear Mr JAVIER,
>
> I acknowledge receipt of your e-mail sent via www.peugeot.com dated 05
June 2008 in which you inform me of your dissatisfaction.
>
> I understand your situation and sincerely regret the inconvenience
caused.
>
> In order that we may reply as efficiently as possible to your request,
please send me the following details:
> - the telephone number where you can be contacted most easily,
> - the chassis number (VIN) of the vehicle concerned (this can be found on
the registration
>   document - it starts VF and consists of 17 characters).
> - the date on which your vehicle was first registered.
> - the name, address and telephone number of your Peugeot local
dealership.
> - your presice expectation from Peugoet France on this matter
>
> Upon receipt of this information, a Customer Manager will deal with your
request. He will contact you personally as soon as he has all the
information required to provide the most appropriate response.
>
> For your information, the address of the Customer Relations Department is
:
> Automobiles Peugeot
> Service Relations Clientèle
> Case 500 BP 0116
> 75761 Paris Cedex 16
> France
>
> Please include the original text in your reply (using the "reply"
function). This will enable me to process your query more quickly.
>
> Thank you for your trust.
>
>
> Yours sincerely,
>
>
> Celine Dxxxxx
> Customer Agent
> Peugeot Customer Contact Centre
>
> <===== Reçu de sur 2008-06-05-09.07..48.000000
======>
>
>
>
> Type : Particulier
> Civilité : Mr
> Nom : fco javier
> Prénom: txxxxx mxxxxxxx
> Email :
> Téléphone: 0034927xxxxx
> Adresse : los txxxx n5x;cxxxxxxx -espaa
> Code postal : 10004
> Ville : cxxxxx
> Pays : SPAIN
> Moyen de contact : Email
> Marque du véhicule actuel : PEUGEOT
> Modèle du véhicule actuel : 307
> Date de mise en service : 21/10/2003
> Intérêt 1 :
> Intérêt 2 :
> Achat :
> Accepte d'être contacté : oui
> Question: my car is a 307sw 2.0 hdi pack made in sochaux in year 2003..is
a
> bad car only problems. only 25000kms and is the second
> massdumper,vibrations ,electronic falls,in spain bad peugeot service.i`m
> very angry with the car,i need a solution peugeot never ever
> "Si vous répondez à ce message, vous pouvez inclure l'historique pour que
l'identifiant de conversation suivant «[THREAD_ID:14648597]» soit inclus
dans votre réponse.
>
>
>
>
---------------------------------------------------------------------------------------------------

> Texto añadido por Panda IS 2008:
>
> Este mensaje NO ha sido clasificado como SPAM. Si se trata de un mensaje
de correo no solicitado (SPAM), haz clic en el siguiente vínculo para
reclasificarlo:


> 
---------------------------------------------------------------------------------------------------

> 
je vous remercie de répondre à Mlle Céline: ma situation en ce qui
concerne deseperada.es véhicule est le deuxième véhicule de la marque I,
le premier était un 206-s16 achetés dans 99 qui j'ai de bonnes
recuerdos.en en 2003 et était le père de jumeaux J'ai dû changer la
voiture à besoin d'un véhicule plus grande.el 206 livre et acheter un
pack 307sw hdi + pack visibilidad.el seulement 307 avaient des problèmes
et aussi salio défectueux usine, un jour après entregarmelo ce que
j'avais à diriger le concessionnaire, parce qu'il n'avait pas les vis de
la fermeture de maletero.en années a eu autour de deux mV et maintenant
ce nouveau, non encore levée, freins à disque et les vibrations restent
en suspens, chargeur cd, sont restés sans pouvoir, couverts de façon
irrégulière et porte aussi prématurément en a 25000kms qui porte
maintenant trois séries de première et quatrième de couverture ne durent
20000kms etc ... seulement 25000kms en Espagne et me dire que cette
voiture ont dû recourir bien.he un expert pour examiner la voiture et
peut-être recourir aux tribunaux pour résoudre une fois problemas..el le
concessionnaire est exxxxxx cxxxxxx.por faveur demandons seulement que
la voiture a été réparée avec les garanties et ne pas avoir des
problèmes ou me donner que une solution et si votre demande de
réparation n'est pas possible de chercher d'autres alternatives, est le
second véhicule, peugeot, je distribue dans toute ma confiance en la
marque et maintenant besoin d'aide et de recours à la marque en France
car en espagne ne maltraitent moi et me donner longue et pas nada.por
résoudre ma voiture salio faveur de l'usine à Sochaux en 2003 et se
demander si l'aide est par nécessité, j'espère qu'ils comprennent ma
situation et faire quelque chose. Non, mon téléphone est: 003492xxxxxx
vin 67xxxxxx et le véhicule est: VF33HRHSB83xxxxxxx, enregistré
21-10-2003 ET SON plaque est: 4861CMY, le concessionnaire est: EXxxxxxx
Caxxxxxx et n ° tél: 0034927xxxxxxx.solo espérons que pc me donner une
solution pas demander quoi que ce soit pour mas.gracias son attention..
Francisco Javier Txxxxx Mxxxxx
"Si vous répondez à ce message, vous pouvez inclure l'historique pour que l'identifiant de conversation suivant «[THREAD_ID:14650404]» soit inclus dans votre réponse. ahora me piden que les informe de la contestacion del concesionario y la marca ya lo he hecho y esperare a ver que ocurre de momento no me remiten a españa